سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611449
  • 30 فروردین 1403
  • 10:59
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار برای ارایۀ خدمات ایمنی و آتش‌نشانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار برای ارایۀ خدمات ایمنی و آتش‌نشانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از معرفی شرکت‌های داری صلاحیت حرفه‌ای برای ارایۀ خدمات ایمنی و آتش‌نشانی خبر داد.

به گزارش کرنا، ابراهیم بابایی، افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت رعایت ضوابط ایمنی و با درنظرگرفتن پیامدهای نامطلوب ناشی از اجرای پروژه‌های ایمنی و آتش‌نشانی توسط شرکت‌های فاقد صلاحیت، تدابیری در این خصوص اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ‌ایمنی شهرداری کرمان، با تشکیل کمیته تخصصی بررسی و تأیید صلاحیت مجریان طرح‌های ایمنی و آتش‌نشانی، برای بررسی مجوزهای قانونی، سوابق فعالیت و میزان انطباق اقدامات انجام‌شده با اصول و استانداردهای موجود، اقداماتی را در دستور کار دارد.

بابایی افزود: این کمیته شرکت‌های دارای صلاحیت حرفه‌ای در ارایۀ خدمات متنوع ایمنی و آتش‌نشانی، نمایندگان معتبر فروش و ارایۀ خدمات، تولید‌کنندگان داخلی، طراحی و اجرای سامانه‌های اعلام و اطفای حریق، را معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین مراکز ارایۀ خدمات شارژ خاموش‌کننده‌های دستی، مراکز ارایۀ خدمات تعمیرات و نگهداری سامانه‌های اعلام و اطفای حریق و شرکت‌های ارایۀ خدمات مشاوره در زمینۀ ایمنی و آتش‌نشانی نیز معرفی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در ادامه، با اشاره اینکه صدور تأییدیه تجهیزات و تأسیسات ایمنی اماکن توسط سازمان آتش‌نشانی، منوط به اجرای کار توسط مجریان دارای صلاحیت است، تأکید کرد: بنابراین، توصیه می‌شود در اجرای طرح‌های ایمنی و آتش‌نشانی، از مجریان دارای صلاحیت استفاده شود.

بابایی افزود: کارفرماها می‌توانند طی مکاتبه‌ای با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فهرست مجریان ذی‌صلاح را دریافت کنند.

15.5951